Ny vecka, nya tag...

...och redan har halva måndagen gått och det enda jag gjort är att ha jämnat till Rosie's hovar en smula..
och raspat mig själv på köpet..

Men va tusan, vi skall väl få ordning på denna dagen också när husse kommer hem och kan ta Larah..
Livet med en hund som hatar att vara ensam är inte så enkelt alla gånger, men det går ändå åt rätt håll så vi får hoppas att det går bra tillslut..

Nu sitter jag här med mitt kaffe och anteckningsboken och försöker skriva samt bocka av från listor..
Går sådär, mer som fylls på än bockas av kan jag säga..
Men det måste bli gjort och listor är det som funkar för mig åtminstone.
Hur gör ni med saker som måste göras? Gör ni listor eller går det ändå?
 
 
Glad över att det är min lediga vecka så jag jobbar inte förens fredagnatt, men har ett möte nu på onsdag dock, men det är helt okej, avtackning av kollega och information om läget nu efter semestern..
Så jag hinner få ihop allt med hästarna och förhoppningsvis kan jag få redigerat lite bilder från Visingsö och fått packat lite smycken, men vi får se, det är fortfarande bara måndag.

Idag skall vi iallafall komma ut på en tur hästarna, jag och syrran så det hoppas jag blir bra och att vädret håller sig så gott som det är nu!

 
 
 

Kommentera här: