Rosie, Rosie, Rosie...

Denna ponnyn är min ögonsten!

Hon är fantastisk på alla sätt, MEN så jäkla enveten och stolt så jag vet inte vad jag ska göra!

Rosina hittade jag på en säljsida för hästar på Facebook och jag blev tokkär i hennes ögon.. 

Bilden va inte den bästa för att framhäva henne och hon såg faktiskt lite tråkig ut men ändå fanns det något som sa, "

Där är min ponny!

" och jag ångrar inte en sekund av dessa snart 3 månader som hon bott här..

Åkte till Kungsbacka och tittade på henne den 26 maj och hämtade henne den 28:de då jag bara inte kunde släppa henne..

Så det gick rätt fort ändå..

Och att släppa ihop henne med Leslie och Vinnie gick utan minsta problem, det va desto mer liv när Vinnie åkte hem till sig i början på augusti..

Rosina är efter Kokkedal's Impression och född 2006.

Hon har iprincip tillbringat alla sina år hos uppfödaren och gått som sällskap.

november 2016 bytte hon ägare och började bli inriden och hon är riden på i alla gångarter.

Jag köpte henne främst som sällskap men även som ett litet projekt och eventuellt skall hon bli mamma såsmåningom..

Min vackra sagoponny!

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Så fin! :)

Svar: Visst är hon :) Helt ljuvlig!
invoria.blogg.se

2 AM:

Åh så vacker! <3

Svar: Ja, för det mesta är hon vacker <3 inte när hon valt lerinpackning under natten dock..
invoria.blogg.se

3 Josäfin Andersson :

Men åh så fin :D

Svar: Ja, visst är hon :D Min prinsessponny!
invoria.blogg.se

4 Anne:

Jättevacker, verkligen!

Svar: Totalt såld på henne ❤
invoria.blogg.se

Kommentera här: